PILATES BY TANJA

V 10-letnem obdobju vodenja pilatesa, ki sem ga konstantno nadgrajevala z novimi smernicami in pripomočki, sem se odločila, da sestavim popolnoma svojstven program pilatesa. Veliko vas je že bilo na teh urah in kar nekaj Vas ostaja zvestih in predvsem Ve ste mi dale navdih, da sestavim popolnoma moj program, ki je prilagojen Vam. Program je sestavljen kot nadaljevalna oblika začetnega pilatesa.
Čas vadbe je 60 minut .

- Med ogrevanjem v 10-ih minutah postavimo svoje telo v tako imenovan nevtralni položaj in to ozavestimo z enosklepnimi vajami do te mere, da bo nadaljevanje ure potekalo še bolj varno in učinkovito pri težjih vajah.
- Glavni del ure (20-25 minut) je namenjen učenju dinamičnih (težjim) gibalnih vzorcev, ki se povežejo med seboj v koreografijo in se nekajkrat ponovi. Nadaljnih 10 minut porabimo za težje statično-dinamične krepilne vaje za trup.
- Zaključek (15minut) je namenjen vodenemu sproščanju in raztezanju svojega telesa

Je edinstvena oblika vadbe za vse, ki imajo radi pilates, vendar pogrešajo več dinamike pri uri, hkrati pa bi želeli poleg preoblikovanja svojega telesa sprostiti telo in duha.

UVAJALNI PILATES

Je edinstven sistem vadbe, ki povezuje vaje za krepitev in gibljivost telesa. Pilates je Body&Mind (Telo in duša) tehnika. Bistvo vadbe je krepitev mišic trupa (mišice medeničnega dna, trebušne in hrbtne mišice) oziroma centra naše moči. Medtem ko izvajamo gibanja z nogami in rokami, ohranjamo s pomočjo mišic trupa stabilnost celega telesa. S tem mobiliziramo hrbtenico in izboljšujemo amplitudo gibanja oziroma gibljivost celotnega telesa. Naše društvo sledi filozofiji učenja pilatesa po principu The Pilates Coach®.
V celem letu se bodo tako zvrstili kar štirje termini.
1. Septembra
2. November
3. Januar
4. Marec

Kaj vam prinaša redni Pilates trening:

- močnejšo hrbtno muskulaturo, kar preprečuje pojav bolečin v hrbtenici
- bolj pokončno, pravilnejšo in lepšo držo v vsakdanjem življenju
- močnejšo trebušno muskulaturo in s tem lepše oblikovano postavo
- izboljša se ravnotežje in s tem postane vaše gibanje bolj harmonično, hoja je lepša
- poveča se gibljivost telesa
- poveča se kontrola gibov, gibanje pri ostalih športnih aktivnostih je natančnejše in s tem se zmanjša možnost za nastanek poškodb
- poveča se zavedanje lastnega telesa, ker se pri vajah zelo koncentrirate na delovanje mišic (postanete bolj pozorni na spremembe svojega telesa in tako veliko hitreje opazite opozorilne znake bolečin in bolezni).
- težave z inkontinenco se zmanjšajo oziroma popolnoma odpravijo
- izboljša se prebava
- pomaga pri problemih s spanjem
- izboljša se celoten dihalni sistem
- redni pilates trening sprošča energetske blokade in napetosti v telesu

Je namenjen tistim, ki se še nikoli niste srečali s pilatesom in tistim, ki ga že dolgo niste delali in ga želite le ponoviti. Uvajanje je dolgo 2 meseca oziroma 8 zaporednih srečanj.