STEP TNZ - 1.stopnja

Zanimiva, zabavna in nizko intenzivna oblika skupinske vadbe, ki predstavlja nadgradnjo klasične ure stepa. Ura je sestavljena iz aerobnega dela na stepu oz. stopnički in skrbno izbranih krepilnih vaj, pri katerih se uporablja najrazličnejše rekvizite elastični trakovi, uteži, velike žoge, pilates žogice itd.Oblika vadbe, ki daje še več možnosti za oblikovanje telesa, izboljšanje koordinacije, ravnotežja in povečanja moči. Ura se lahko preoblikuje tudi v t.i. krožni trening, ki je prilagojen vsakemu vadečemu posebej.

Skozi leto se bo program nadgrajeval v smislu sledenja adaptacije našega organizma na vaje, zato bo razdeljen v 3 skupine oziroma časovne cikle (2- mesečje)

TNZ baza

Kjer se bomo učili osnovnih korakov na stepu, vaje za moč ter posvetili zadostnemu raztezanju celega telesa. Tako bomo z vsemi tremi pomembnimi stvarmi telo bazično pripravili za nadaljevanje v naslednji stopnji.

TNZ ABS

Je ura TNZ-ja, kjer bomo za krepilne vaje namenili več časa in največ pozornosti namenili oblikovanju trebušnih mišic, zadnjice ter nog.

TNZ INTERVAL

Je ura TNZ-ja, kjer se izmenjujejo aerobni (zelo enostavni gibalni vzorci na stepu) in krepilni intervali (vaje za moč). Zaradi intervalnega tipa treninga je energijska poraba večja.

Vadba je sinonim za popolni trening celotnega telesa, ki bazira na večosnem gibanju, najbolj podobnem gibanju, ki ga izvajamo v vsakdanjem življenju.


BARRE 2. stopnja težavnosti

Beseda Barre pomeni baletni drog. Ime Barre mix pa pomeni, da bomo na uri kot glavno orodje uporabljali baletni drog, ki nam bo po izkušnjah sodeč služil kot najboljši pripomoček za izvajanje vaj, ki jih najdemo v prvinah PILATESA in pravilne postavitve telesa v prostoru ter predvsem pravilne telesne drže, BALETA, AEROBIKE ter VAJ ZA MOČ.

Prednost je v tem, da se lahko osredotočamo na osrednji del telesa kar okrepi medenico, spodnji del hrbta (ledveno-križni del), boke in trebuh, ki naši hrbtenici nudijo potrebno podporo. Poleg pravilne drže pa z takim načinom učvrstimo stegna, zadnjico, trebuh, roke, oblikujemo telo in povečamo gibčnost telesa. Če vas to ne prepriča pa naj vas obljuba, da je vadba zelo učinkovita pri kurjenju maščobnih blazinic in ohranjanju mladostnega videza.

Ura je programsko sestavljena zelo pestro. Zelo velik del posvetimo ogrevanju, kar 15 – 20 minut. Sestavljajo ga aerobični in plesni gibalni vzorci. Glavni del ure (25 minut) zajema krepilne vaje za oblikovanje telesa (pripomoček je baletni drog). Zaključni del (15 minut) pa je namenjen raztezanju (5minut) in sproščanju kot delček vodene meditacije (10 minut).

Zaradi osebnih izkušenj in ničkoliko potrdil, da nam baletni drog lahko služi kot enkraten pripomoček, da vajo izpeljemo pravilno in da seveda prebudimo našo ženstvenost,sem se odločila da baletni drog uporabimo tudi v tej sezoni.

INTERVAL 45´ - 3. stopnja težavnosti

Je oblika vadbe katere namen je izzvati čim večjo porabo energije (kalorij) že med vadbo, po vadbi in tekom dneva ter med spanjem za regeneracijo. Zato tudi znanost trdi, da je to eden izmed najboljših načinov za izgorevanje odvečne maščobe in oblikovanje telesa. Z metaboličnim načinom treninga uravnavamo delovanje hormonov, ki uravnavajo presnovo (nalaganje ali kurjenje maščobe), regeneracijo in gradnjo mišičja, čustvena nihanja, napade lakote, nivo energije.

Ura je sestavljena iz 10-15 minutnega splošnega in specialnega ogrevanja. V glavnem delu ure (20-25minut) so trije sklopi ( v vsakem s po štirimi vajami z lastno težo). Vsak sklop se ponovi 2-3x in v njem se vsaka vaja izvaja določen časovni interval. Zaključek je namenjen rahlemu raztezanju z glavnim ciljem sprostiti telo.

Oblika vadbe, ki traja 45 minut in se uvršča med visoko intenzivne treninge.